Tisdag


I går kom mina skor på posten. wee!! Och dom var galet fina, så nöjd! Båda paren kommer bli så söta i vår och sommar. Ge mig värme nu så jag kan få börja använda dom! =)

Dom rosa är tio gånger sötare i verkligheten och kommer sitta fint på brunbrända fötter. Fina och söta vardagsskor är aldrig fel. =)

Brukar aldrig få personlig post i brevlåda men lyckats få två på två dagar! Fick ett guldkuvert i går med en inbjudan till Examensfest ute på Romholmen 6 juni. Så vackert där. =) Är en helkväll med god mat och dryck och trevligt sällskap och även övernattning då dom hyrt Romholmen. Tack söta Sandra, Emil och Mattias för att ni var så söta och bjöd mig +1! ;) 
Och idag fick jag ett rosa kuvert. =) Det var söta Elin L som skickat inbjudan till 25 årsfest den 16 maj. Kalaskul!! =) Tack söta du. Så mys för Sara hade fått en inbjudan med, så kul de ska bli lr hur babe! =)

Idag har Sara och jag tränat, atten så skönt det var. Jobbigt till tusen men oj vad roligt det var! =) Vi är gryma babe!! Söta pappa lämna av min cykel här idag oxå med nya däck på, äntligen har jag en fungerande cykel igen. Tack underbara pappa som alltid ställer upp och fixar för mig.

När man kom hem idag var det väldigt väldigt tomt hemma, någon saknades! Längtar redan tills vi ses igen, tycker ju om dig så mycket ska du veta!♥





simone

kul att båda skona blev bra=)=)



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?



URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



URL: http://magiskaminnen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?