=)


Så var det måndag igen. =) Haft planeringsdag idag på jobbet så självklart som alltid går vi ut och äter då på Oliwer Twist. Så galet god mat där. =) Vart fläskfilé pasta med kantareller och gräddsås. Mummms! Vart klara skapligt med planeringen, (och då har vi vart riktigt effektiva), så man kunde komma hem i bra tid.

Träffa Madde äntligen i torsdags!! Vart mysfika med kladdkaka. Så kul att träffas för var så länge sen.


Har i helgen varit på släktkalas då moster fyllt 50 år. Var riktigt trevligt att träffa alla goa männsikor som var där. Hon hade delat upp de på två dagar då vänner var på fredagen så fick vi släkt komma på lördagen. Kul speciellt att träffa alla mina kusiner som jag ständigt saknar. Sen självklart mys att träffa pappa efter många veckor borta i syd Amerika Skönt att se att han mådde bra och haft det bra. Efter kalaset så gick fam.isacson hem till oss. Vi bor nämligen grannar i stigtomta så nära och bra. =) Blev familje mys med gott att äta på och melodifestivalen. Tror vi alla behövde den kvällen då vi sällan ses alla samtidigt och pappa varit borta och syrran inte mår så bra just nu.

I söndags så var jag på Bomässan på Roswalla. Stod och prata om Oriflame och rekrytera bla. Var jätte kul grej och jag fick in mest folk av alla oss som stod där för Oriflame. Men guuu vad jag känner mig stressad nu, har en del att göra. Ringa folk och skriva in dom bla.. Kul med känner mig aningen stressad och har en galen press på bra försäljning. Sen ska jag ha Oriflame visningar.. men vet inte om jag vågar. =/ När jag börja med Oriflame var min tanke att inte ha visningar men men... får se hur det blir men lutar åt att avsäga mig visningarna. Måste finnas tid med!


Så här fin var vår monter vi hade på mässan.


Annars i livet då..
Mår helt underbart bra då livet är så bra just nu!! =)

puss



simone

Kul med uppdatering gumman=) Kul att du mår bra=) puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Joysan

Åh vad fin montern var :-)...Tråkigt bara att det blir mer jobb för dig än vad du hade tänkt! Du får stoppa upp det lite om det går :-)...Skönt att allt verkar vara bra annars! Nu måste vi ju bara ta & ses snart, haha! Kram/Joysan



URL: http://joysan.blogg.se/


Sara Hansen

så fin montern va då! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?