Helg!!


FREDAG!!! =) Har haft en jätte bra vecka på jobbet, så många leenden dessa barn ger mig är otroligt! =) Idag så hade jag min kort-fredag så efter jobbet tog jag mig till Brandkärr och hälsa på min söta mormor som nyligen flyttat dit. Blev massa gott fika och prat. =) Vart dock inte så långvarit då jag var såå trött. Han bara hem så råka Fanny tok somna i soffan, -då är man trött!!  Som tur var vakna jag efter en kort stund för vid halv sex trippa mina söta tjejer in till mig. Jag, Sara, Joysan och Elin och Simone hade räkkväll här. Oj vad det var gott! Massa skratt som vanligt. Kan tänka er ett gäng övertrötta tjejer!! hehe. Kolla på lite galna bilder på mig och Sara och lekte fram och tillbaka med dom. Vi skratta alla så vi grät bokstavligen!! Å såååå roligt måste ju berätta, Elin pelin ska ha barn! Weeeee!!!! Fick reda på det ikväll och kolla innan att det var officiellt så jag inte berätta nån hemlis här. Det är dax i november så tidigt än. Så glad för dig/er!! En till jag känner ska ha barn med fick jag reda på idag och en kompis som jag vetat om en liten stund tillbaka ska oxå ha barn. Alla i slutet av året. Värsta babyboomen!! =) Bara lilla jag kvar som inte ens träffat min prins charming! ;) Tack för ikväll tjejer, kanon kul. Tror inte jag skrattat så mycket på bra länge! Thihiiii!


Nu blir det sova för ska upp tidigt imorgon. Ska till sthlm imorgon då polishögskolan har öppet hus. Syrran bjöd in så ska självklart dit och titta på vad hon gör om dagarna. =) Natti natti!



Joysan

Nämen jag ska ju inte heller ha bäbis ju!!!! Det är du & jag...alfred ;-)...Hahaha.



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?