Dagen


Idag gick jag upp tidigt för att åka till Stockholm och polishögskolan. Dom hade öppet hus så åkte för att titta på syster yster! Var jätte trevligt men hade varit ännu trevligare om det inte varit så otroligt kallt! Blåste och var mulet tyvärr. Men var kul att se syrran och vad hon gör om dagarna, var som en enda stor lekplats för vuxna hehe. =) Efter det åkte vi till stigtomta en sväng och jag gick ner till grannarna som är min moster och morbror. Där var en kusin hemma med sin söta dotter Alma som är knappt fyra veckor och som jag inte träffat än. Var galet mys att hålla en sån lite plutt. Så otroligt liten och söt!! Naaaww nu längtar jag tills mina vänners pluttar kommer ut men får dock vänta ett bra tag till dom ploppar ut, slutet av året. Nu kommer inte få ha era barn ifred, thihiii. ;) Känns ju väääligt långt till det är min tur men den dagen -WOW! =) Så lånar era så länge, ok?!  ;)






Ida

vilken liten knott, jag vill också ha!!!

men här blir inga barn gjorda på ett tag heller ;) hoppas du mår bra fanny!

ida

(joys)



URL:


Josefina

ooh, älskade lilla Alma. Jag vill också mysa med henne:)



URL: http://okepina.blogspot.com


C A T T I S . G U S T A F S S O N

skit söt bebi!



URL: http://hejcattis.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?