pyssel

Tjing Tjing!

Var och bowla igår med Simone, Johanna, Evelina och Sara. Var riktigt skoj. Visligen sög jag på bowling men viktigaste är att man har roligt. =) Sen åkte vi alla hem till Simone för att kolla på Idol. Blev en titt på kändis djungeln med, men måste ju säga att de är en rätt löjlig dokusåpa. =S Vart iaf en massa skratt under kvällens gång. En trevlig kväll med andra ord. Vart en tidig kväll då jag var hemma redan vid halv elva men alla var så trötta inklusive jag! ;)

Idag har jag pysslat lite hemma. Försökt att greja med sy maskinen som krånglar för mig. Mamma va här nyss med och försökte hjälpa mig men verkar som något inte är riktigt som det ska med maskinen. =/ Jag vet jag är lite "old fashion" men tycker det är riktigt kul att sitta och pyssla med sånt. =)

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på än då jag INTE vill ut på krogen. Verkar som de flesta ska det. Jag har inget sug alls plus att jag vill vara pigg imorgon. Ska nämligen med familjen till sthlm. Ska bli kul då vi sällan gör sånt tillsammans. Pappa ska flyga luftballong (present från syrran och mig), ska bli kul att se. Under tiden ska jag, mamma och syrran picknicka i någon mysig park! Ska bli jätte mysigt! =)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?