Outlet



Tänkte ha en Oriflame outlet!
Massa produkter i reducerade priser. Är du intresserad av någon/några av följande produkter skriv i kommentarsfältet (med mailadress) eller maila mig på [email protected]. Skriv vilken/vilka produkter du är intresserad av, namn och adress så kontaktar jag dig för mer information angående betalning. Bor du i Nyköpings så är det så klart fraktfritt då jag kan lämna det i handen. Bor du utanför Nyköping tillkommer en frakt kostnad (minsta möjliga).



Swedish Spa
I Swedish Spa används havsmineraler från de svenska vattendragen som varit kända för sina välgörande egenskaper under århundranden.


Swedish Spa Minerals Overnight Hand Treatment
Mjukgörande hand- och nagelbandscreme som ger näring på djupet över natten när huden är som mest mottaglig för fukttillförsel. Innehåller havsmineraler som återfuktar och lugnar huden. 100 ml.

Ordinarie pris 60 kr       Mitt pris: 35 kr


Swedish Spa Minerals Bath Salt
Återfuktande och näringsgivande badsalt med havsmineraler som har en lugnande och avslappnande effekt. Häll saltet i badet, luta dig tillbaka och njut. 125 gr.

Ordinarie pris: 105 kr     Mitt pris: 50 kr

Swedish Spa Minerals Slender Gel
Cellulitgelé med röda algextrakt som reducerar celluliter och apelsinhud. Förbättrar blodcirkulationen och har en dränerande effekt. 150 ml.

Ordinarie pris: 115 kr        Mitt pris: 60 kr



Soothing Foot Cream
Mjukgörande och vårdande fotcreme med extrakt av kamomill och gullviva. 75 ml.
SÅLD!
Ordinarie pris: 95 kr     Mitt pris: 50 kr


Natural Skincare Soothing Eye Contour Gel
Uppfräschande ögongelé med lugnande kamomill och E-vitamin som reducerar påsar under ögonen och ger en lätt kylande, avsvalkande effekt på huden runt ögonen. Applicera varsamt morgon och kväll runt ögonområdet. 15 ml.

Ordinarie pris: 95 kr      Mitt pris: 50 kr


Visions V* Soul Mates Eye Shadow

Läcker duoskugga med svagt skimmer som framhäver dina ögon. 2 gr.
   
Ordinarie pris: 70 kr     Mitt pris: 35 kr


Oriflame Beauty Illuminate Eye Crayon
Ögonpenna med lätt formula som ger en jämn och precis applicering. Innehåller pärlor som ger vacker glans och läckert skimmer. Innehåller ett koncentrerat extrakt som stimulerar hudens naturliga lyftegenskaper som ger huden kring ögat spänst och fasthet. 1.6 gr.
(Färg som på bilden)
Ordinarie pris: 95 kr          Mitt pris: 50 kr


Giordani Gold Bronzing Pearls
Puderkulor i fem solkyssta nyanser som gör huden varmt strålande tack vare ljusreflekterande mikropigment. Används som puder, rouge eller highlighter. 25 gr.
 (Den rosalätta)  
Ordinarie pris: 285 kr   Mitt pris: 150 kr





Hoppas du hittat något som just du gillar! =)





Leia

Okej :D

Den var ju väldigt söt. :D



URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Sofie Childs

Gud vilken fin blogg du har!



Såg att du säljer eller har sålt Oriflame, jag är ute efter den ögon gelén som verkar mot påsar under ögonen, säljer du den??



( Natural Skincare Soothing Eye Contour Gel )



URL: http://sofiechilds.blogg.se/


Johanna

Säljer du fortfarande oriflame produkter? Mycket intresserad!

Svara i min blogg eller mail. Kram/Johanna



URL: http://Johannagelinder.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?