Herr dator lämnar mig..



Helgen är slut och som vanligt har det gått galet fort. Haft en toppen helg där jag hunnit med både vänner, familj och fått egentid, kan inte bli bättre! ;) Det enda negativt med denna helg är att jag måste köpa ny dator vilket varken jag eller min plånbok har lust med just nu. =( Det värsta är att den egentligen funkar förutom usb-enheten som slagits ut. Var på Onoff och El-giganten och prata med dom och de skulle kosta massor att byta ut för det sitter i moderkortet. Hade det därimot varit en stationär dator hade det kunnat bytas enkelt då det är mer uppdelat i delar där och allt sitter inte i en enda enhet. Det skulle inte vara värt pengarana att fixa detta på min laptop så måste köpa ny dator. =( Det är inte det lättaste då det finns en djungel av olika datorer. Men har en jag hitta på Onoff som jag iaf funderar på. Får se hur det blir. Men måste ha en snart så jag kan föra in bilder och sånt igen och delge er. =)

 



Ne nu är sängen renbäddad och Elvis fått det rent och snyggt i sin bur så ska jag sova och Elvis gå upp (är ju ett nattdjur). ;)




carolina

hej jag har en fråga till dig vart satte du i ditt löshår? och vad kostar det?

ha det bra



URL:


fanny

Hej! Gjorde det privat hos en vän som BARA tar 2000!! =) Kram



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?