fre&lör



Vilken start på helgen! Började helgen (fredag) men mysig fika på stan med Sara och otroligt söta Stefanie. Hon är den sötaste barnet jag någonsin skådat! :) Alltid lika mysigt att träffa goa Sara som alltid är så glad så det smittar. =) Efter fikan sprang jag på Yulia och Camilla på stan så fick bli en runda med dom med. Men jag höll i mina ständigt kliande shoppingfingrar och kom hem med bara nödvändiga saker jag behövde. Känner mig så stolt över mig själv, hehe! Varit rätt myyyycket shopping denna månad redan så måste hålla hårt i mig själv nu.

 

Kvällen blev inte vad jag tänk men oj så bra!! Tänkte ta en lugn kväll hemma då jag var ryssligt trött men så blev det icke. Yulia och Camilla tyckte jag skulle komma över till dom. Eh kan va skönt tänkte jag med en slapp kväll med goa tjejer. På med mysisar och en flaska vin för att kunna njuta av ett glas. Basta stod på schemat med. =) Så jag Camilla, yulia och Åsa börja helgen med basta och ett glas vin lr två. ;) Skön start på helgen. Fanns ett solarium där med så det passa vi på att svettas lite i det med. Shit vad man känner sig ren efter man bastat, som man får ur all skit i kroppen. Bli som en rensning! =) Vinnet flöda under kvällen så vi alla vart rätt berusade haha! Fortsatte kvällen uppe hos Camilla och där även med vinet. Simone titta förbi även hon, myyyys! Vinen tog hårt på oss alla tror jag med sicken trevlig kväll vi hade!! =) Tack tjejer! ♥

Ikväll är jag själv av eget val. Varit så mycket hela tiden på senaste och även om det varit roliga saker så tar det stopp ibland och jag behöver få egentid. Det är precis det jag har ikväll -egentid! Jag är sån som behöver det ibland, bara få vara. Så skönt! :)

Hoppas alla har en toppen kväll! =)



Carro

Tror minsann att vi är rätt lika du och jag....egentid är superviktigt för mig med, men ibland har jag svårt att ta mig tiden till det för att det händer så mycket annat. Fast det är precis som du säger "sen så tar det stop" och så måste man bara få vara lite med sig själv....pyssla och fixa lite och ladda batterierna. Hoppas du fick en mysig kväll :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Carro

Vad go du är gumman :) Kramis



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?