ruumpaaa!



Vilken påsk!
Har än så länge haft en grym ledighet där jag absolut inget att klaga på! Om inte annat har all den sol som varit gett mig super energi. I torsdas var det mys med Simone som jag skrivit om innan, stan och spakväll! I fredags var jag ute i stigtomta hos föräldrarna på påsklunch. Gott som vanligt och snäll hade jag varit för fick påskägg av både mamma och pappa, mormor och syrran, TACK! =) Så nu väller det av godis i mitt hem hehe. Klockrenast var nog syrrans ägg som bara innehöll lakris.. humm undra om hon vet vad som är mitt favvo godis! hehe. Tack sis! Kvällen böjd på vin och film med trevligt sällskap, nice. ;)


Igår tog var en "plockdag" hemma hos mig då de verkligen behövdes röjas lite. Simone och jag tog oss en sväng till solariumet med. Atten vad skönt jag tycker det är att sola. Men jag vet att de är riktigt dåligt men är ju som sagt såå skönt så kan inte hejda mig. ;) Kvällen bjöd på fest hos familjen Pülsch/Svalberg. Trevligt folk och härlig stämning kunde inte göra kvällen annat än bra. Avsluta kvällen med att svänga våra ruumpoor på dansgolvet, wohoo vad kul det var! =) Testa nya "hörnet" (gamla Birgers) och visst de va väl istort sett som Birgers men kul hade vi iaf och tror när dom renoverat klart kommer det bli grymt!

Idag har varit en riktig slappar dag, inte för att jag varit bakis (skönt nog) utan för de var behövligt! Första dagen jag satt och sola på balkongen idag. Härligt! Skönt med såna dagar när man bara är och tar de lugnt. Love it!

Nu har tröttheten efter en galen kväll igår kommit sig smygandes på och tänker inte röra mig från soffan under några omständigheter! Blir nog sova inte allt för sent ikväll om mina ögon får bestämma så blir det inte allt för snart för dom är riktigt tunga just nu.

Imorgon blir det dra ner på stan och ta en fika med Angelica!








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?