uppdatering!


Dax för lite update igen. ;)
Var som sagt på Grönan i fredag. Fy satan vad kul det var! En helt underbar dag och måste nog säga att det var en av dom bästa av dagarna denna sommar. ;) Massa karusellåkning, mat, god dricka och mys faktorn var HÖG! :D

Lördagen blev det party hemma hos Tysken. En riktigt grym kväll med många skratt och den otroligt snygga ringdansen. haha . Oj vilken kväll. ;) Sen bar det av ut till Tellus. Var Nyköpings Festdagar i helgen som var så det var riktigt bra drag ute på stan och krogarna. Enda helgen som folk verkligen kommer ut och festar loss och stan lever ordentligt för en gångs skull. =) Hade det riktigt trevligt! :D




Sen var det ångest hela söndagen lång.. Blir alltid så när man varit ledig länge och det är dax att börja jobba igen. Tidiga mornar suger men mysigt att träffa alla sötnosar till barn igen! :)

Så denna vecka har man försökt att vänja sig vid jobb igen. Trött är det första jag tänker på. Tar ett tag att vänja sig och sen har jag sovit så dåligt sista tiden. Men inatt lyckades jag äntligen sova så hoppas på att de håller i sig nu!

Till helgen verkar de bli fest på både fre och lör.. jag som skulle ta en lugn helg. Gick ju sådär! ;) Å vet ni.. nu är det inte långt kvar tills jag fyller och ett hejdundrande party! Kommer bli MASSOR av folk, kuligt. ;) LÄNGTAR!! :D



simone

Men gumman =) Både fredag, lördag, hur gick de där till =) hihihii



URL: http://simonesnya.blogg.se/


simone

Ja jag vet, har blivit så dålig på de ju =(



URL: http://simonesnya.blogg.se/


simone

Tack gumman=)



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?