Helg!



Fy satan vad kul det var att åka pulka igår!! Vi var fem tjejer och två hundar som var som barn på nytt i backen igår. ;) Ett MÅSTE att göra om men då med lite glögg och varför inte ett större sällskap. =)

Idag har jag varit/är så otroligt trött men varit rätt intensivt på senaste på jobbet, fullt upp. Kul men mycket. =) Idag avsluta vi fredagen med lucia på min avdelning. Jätte trevligt med så söta barn och underbara föräldrar. Hur ska jag klara mig utan mina små änglar?! Kommer verkligen sakna att ha alla barn omkring mig, dom ger ju en så mycket skratt och leenden. Alla små mysiga kramar, JA allt! Dubbla känslor över att sluta..

Men SJÄLVKLART ska det bli helt galet roligt att börja plugga på INT Make up center. Är ju faktiskt en dröm som blir verklighet. Längtar till det drar igång nu.. ge mig januari nu! :D

Ikväll har jag och syrran varit på middag hos halva fam. andreasson. Det var trevligt. Vart en tidig kväll då sis va hängig och jag tröttis... Så nu sitter man här i soffan och njuter av att bara ta det lugnt. Och snart blir det fredagsmys på riktigt. :)



Hitta ingen kul bild så blev en på Elvis! =)





unlnown

vill du ha en råttfälla i julklapp?? ;)



URL:


simone

Låter som du haft en trevlig dag:) kul med lite bloggläsnig nu när jag måste hålla mig vaken:) puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


HelloNicki

God morgon söt!



Vad tycker du om mitt senaste väsk köp?



Kram!



URL: http://hellonicki.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?