Lördag


Har hittills varit en lugn helg vilket jag känt att jag behöver. Skulle egentligen gjort något helt annat denna helg. Ni såg säkert ett in lägg längre ner om ni följer bloggen om att jag skulle göra något speciellt denna helg men som sagt vart inställt. Tråkigt med inte mycket att göra åt men kommer fler tillfällen för det jag skulle göra. Guu vad hemlighetsfull jag låter men de är kanske för att de är just lite hemligt iaf något jag inte vill dela med mig om här just nu. ;)

Idag har jag inhandlat en ny matta som ligger under soffbordet. Är delvis en julklapp från mamma och pappa (TACK =)), är super nöjd! Är en svart rya modell med lite "trådar" med grå/brun i för mer liv i mattan, alltså inget mönster. Hitta den på Sagers möbler, Em hade även dom en liknande men nu blev det denna och jag är super nöjd! Äntligen fått en helt annan helhet här hemma, rätt matta gör så mycket. Hade en annan tillfällig förut men den passa inte alls in i stilen och vart då aldrig nöjd med mitt vardagsrum/tv-rum. Men nu vart det ett helt annat rum som jag trivs  att vara på ett helt annat sätt. Ska bara köpa lite nya kuddar till soffan och sånt som passar bättre in så blir jag ännu mer nöjd. ;)


(Inte riktigt rätt bild på min matta men liknande.)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?