nuet


Har varit så duktig idag och ställde mig och städa de första jag gjorde när jag kom hem idag. Har även hunnit med att tvätta, klippa mig (skulle gärna visa bild om min DUMMA webcam funka och sola. Lovely! Skönt med sådana dagar när man kan gå och lägga sig och känna sig nöjd med att man varit effektiv. =) Nu sitter jag och vänta på den sista maskinen tvätt som snart är klar sen blir det sova.

Ska börja dagen imorgon med att ta mig en lång promenad till sjukhuset. Hade gärna tagit bussen imorgon men går inga som passar så bara att gå. :S Ska upp till rönken på lasarettet för att göra ett ultraljud över mina gallgångar. För några år sen hade jag jätte problem med mycket ont så operera bort min gallblåsa med sten i. Efter det trodde jag problemen skulle vara över men chi fick jag! Problemen är tillbaka och innan jul hade jag ett jätte "anfall", bland dom värre om inte den värsta jag haft. Även haft massa känningar innan och dels lite mini "anfall! i sommars. Så därpå ska jag upp och kolla gallgångarna nu. Eftersom jag inte har nån gallblåsa kvar så har det satt sig i gallgångarna.. Antagligen är det stopp. Mina värden är dåliga med, tog prover efter senaste "anfallet". Ska ta ännu mer prover imorgon för att se. Får se vad de visar och sedan se vad som kommer hände efter det om de ens händer något. :S Önska mig lycka till! ;)




Lilla jag

Håller tummarna!



URL: http://irenev.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?