Converse


Känns som jag kommer satsa på ett par (minst) schyssta Converse till våren. Så bra med dom för dom funkar till alla stilar idag och inte som förr då dom var lite "stämplade" till en viss stil. Sugen på att köpa ett par redan förra året men blev inte av. Dom är så sköna att gå i och väldigt enkla, helt enkelt en perfekt och snygg bas sko i garderoben! Så nu är det bara att bestämma vilken färg och modell men lutar åt ett par enkla original i svart str 38 så nu är det bara ut att leta! ;) Vill inte beställa över nätet då jag vill prova även om jag vet att dom bör passa. Sist jag hade C var i högstadiet men då ingick det massa kladd på dom, lösa byxor, nitar och kedjor och rufsigt hår med nästan små dreads i! Det ni! ;)



Alicia

Har också tänkt på att skaffa Converse. Har aldrig haft det men man kan ju alltid prova och se om det är ens stil=)



URL: http://sweetalicia.blogg.se/


Joysan

Tjohooo...Har beställt ett par till mig själv i examenspresent. Ellos.se. 449:- och 30% i rabatt gjorde det helt klart värt att beställa faktiskt. Så...prova på stan så att du får rätt storlek och beställ över nätet istället :-)...



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?