Modell


Idag har jag varit grym då jag tagit tag i min städning som jag skjutit upp hela veckan. Har även hunnit tvätta, tagit en promenad med ett stopp förbi solariumet. ;) Känner mig så blek så tyckte de kunde vara skönt. Som jag sagt tidigare är det ett sätt att koppla av för mig med. Man känner sig dessutom grymt mycket piggare och fräschare!

Imorgon kväll blir det "Modell för en dag"!! Dom ringde upp mig och fråga om jag var intresserad då dom var ute på turné och skulle komma till Nyköping. Klart man inte tacka nej till det och dessutom hämtar dom upp en med limousine!! Så limo till en studio på något hotell (kommer inte ihåg vilket det var) där vi blir sminkade och sen fotade. Jag har bjudit med söta Simone som länge velat göra detta så det var ganska självklart val för mig! =) Så blir en riktig tjejkväll! ;) Det är Modellfotograferna som håller i detta. Får se om jag kommer hem med bilder eller inte, dom är inte billiga direkt! =( Gör det mest som en kul grej och går inte in för det så värst mycket i klädval osv.. blir vad det blir.


Detta är en gammal bild som Sara Hansen tagit på mig! :)



Anonym

Ses imorgon=)



URL:


Joysan

Skönt att ta tag i sånt man ligger efter med :-)...



URL: http://joysan.blogg.se/


johanna

du är verkligen vacker så det kommer bli sjukt fina bilder :)



URL: http://modins.blogg.se/


sara hansen

Ha nu sjuuuuukt kul min underbara vän! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?