Tisdag...


Fy för mardrömmar!! Igår när jag skulle sova så hade jag jätte svårt att somna och när jag väl gjorde det vakna jag efter ett tag av världens mardröm!! Drömmer ofta mardrömmar när jag är hängig och konstigt nog när jag gått och lagt mig med en alvedon. Så efter det kunde jag inte somna om eftersom mina drömmar ofta känns så verkliga.. somna om efter ca 2 timmar sen men musik på och lampan tänd! Visst är man mesig men kändes tryggast så. Nackdel till med att vara själv, ingen som kan ge en trygghet. ;)

Känner mig mycket bättre idag då pencillinet börjat verka men är absolut inte hundra bra men går åt rätt håll och det är huvudsaken. ;)

Idag var både jag och Simone tokrastlösa så tog oss ett varv runt stans ytterkanter som gumsbacken osv.. å ALLTID ska man göra av med så mycket pengar när vi umgås, är lika för båda. Hehe!! Men köpte faktiskt bara nödvändiga saker men ändå så rullar pengarna iväg.. Nu gäller det att hålla i pengarna då januari inte är den roligaste månaden ekonomiskt och lååång! *usch!!*

Nu blir det mat och plocka undan lite hemma sen eventuellt en sväng bort till Simone ikväll. Men fy vad kallt de är -18 ute nu, så blir klä sig varmt om man ska gå bort till Simone!! Men kommer nog sluta med att jag tar mig dit för att inte dö av tråkighet hemma! ;)

Länge sen jag bjöd på musik så tänkte bjuda på en rätt bra remix på låtar från år 2009!




Vilken låt tycker du var bäst under 2009??



simone

skit bra låt!!!

Är sugen på smöregåstårta, undra varför!!??

puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?