Bra start! =)


Så var det måndag och semestern är i full gång! Idag hade dom sagt att de skulle regna men ser inget regn. Är väl på g för det känns nästan i luften. Så planen idag är att plugga lite körkortsteori. :)

Helgen då.. Börja semestern i torsdags em så då bar det av till råbybadet för lite kvällsbad med Simone, Thomas och Simones gudbarn Dorethea. Vi bada, åt god grillad mat och grilla marshmallows. Mys! =)

Fredagen möte jag upp Sara och Stefanie på vallarna. Satt och myste en stund, prata en massa och självklart busa med stans sötaste tjej Stefanie! ♥ Tyvärr var inte riktigt vädret med oss där och blåste kallt så vart inte så långvarigt. Tog en sväng ner på stan istället och där blåste de inte så var varmt och skönt ;) Jätte mysigt att träffa Er igen, va tog för länge sen! :D

Lördagen var jag och Simone på väg till stranden då de mula på så vi sket i det och köpte goood mat och satte och myste på Simones balkong istället. Självklart sprack de upp igen så hade kunnat bada men är ju inte lätt att veta att de skulle göra det. ;) Tok trevligt var det iaf. På kvällen ryckte partynerverna i mig så locka över Josse till mig som var såå svårövertalad, haha! Satt och drack gott vin och prata massa skit. Riktigt trevligt var det tjejen och måste göras om! Läskigt att man känt någon så länge och först nu inser man att man är så jäkla lika i hur vi är och tänker i många saker. En kul upptäckt vännen! ♥ I all hast drog vi ut till Skeppsbron och var väl där på sek innan insläppet stängde, tur! :) Riktigt kul var det där med men var ju på vårta esse när de stängde så festen fortsatte hos mig. Satt några och prata och lyssna på musik på min balkong, mys! Lyckad kväll och somna inte för än kanske sex halv sju. hihi.

Igår vakna man suuper pigg or not. Men jag, Simone, Thomas och Johnnie bada och sola lite. Trotts bakfylla så var det skönt som bara den. =) Trött som jag va så sov jag bort halva kvällen sen och var vaken nån timme sen innan jag somna vid ett igen på natten. ;)

Jag tycker det varit en riktigt bra start på semestern och kommer fortsätta vara guld! :D Ikväll kommer bli en GULD kväll *hemlig* och fortsätter veckan med att umgås med massa gooa vänner! ♥





simone

Gumman, så kul men ett långt inlägg=) De gillar jag, finns tyvärr ingen gilla knapp här =) Hihi. Puss på dig =)



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?