Helgen :)



Så var denna helg slut.. atten vad fort dom går! Som vanligt fullt upp även denna helg.

I fredgas så tog min kusin studenten så det firades med dunder och brak. Vi tog emot henne när hon sprang ut från skolan, kolla på studenterna på torget, kolla på kortersen och sen hem till henne för att fira med god mat. :) Jätte trevligt!! Sen bar det av in till stan för studenten och då haka jag på. Vidare till Camilla blev det då hon flytta idag så ville vi parta lite. :) Hade jätte trevligt och vi drog ut på krogen en sväng.. va tyvärr bara där en halvtimme ca. Sen (självklart) börja jag få grymma smärtor i gallgångarna och sluta med akuten för mig. Andra helgen i rad. =( Så imorgon blir det ringa läkaren för en tid så han får kolla upp detta. SJUKT trött på detta nu. Kan man inte bara få må bra?! :S

Halva lördagen sovs bort då jag var grymt trött efter fredagens bravader. När jag kommit till liv drog jag och Madde på bio. Äntligen har jag sett SATC 2 nu. Var inte så dålig som många säger men kunde ändå vart lite bättre. Men helt klart godkänt får den! :) Kalas mys att träffa min Madde då vi har svårt att få ihop det med att ses, lr rättare sagt jag. =( Men nu så och snart är det semester för mig och då ska vi ses massor! :D



Idag har jag sminkat min kusin till hennes bal. Måste erkänna att jag vart riktigt nöjd. Hon var så vacker när hon var klar och klänningen var på. Syrran till henne gjorde en jätte fin håruppsättning med, grymt duktig! =) Sen bar det av ut till Nynäs slott för att titta på alla vackra studenter i balkläder. Dom var så fina. =) Avsluta dagen med picknick med familj och kusiner. Mys!



Nu söndagsslappar jag och de tänker jag fortsätta med tills sängen kallar! ;)

Natti natti






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?