helgens slut..


Så var denna helg slut!
Det går fort nu, helger och veckor rusar iväg. Men inte mig emot för desto fortare blir det vår och tillslut sommar! =)

I helgen har det varit en del tid ute i solen, den underbara solen! =) Har fikat och myst på stan med Karin. Kan bara igen säga att de är så kul att vi fått upp kontakten igen gumman. Igår kväll blev det melodifestivalen med Simone. Jag bjöd på tacopaj och som vanligt vart det massor av skratt. Härligt!
Rätt låt vann!! Jag gillade fler av låtarna så hade väl egentligen blivit nöjd oavsett vilken låt som vann, men hur kul är det inte att Nyköpngstjejen Anna vann! Jag är så stolt över henne trotts att jag inte känner henne men hon är ju ändå härifrån så känns riktigt roligt! =)

Under em har en sketen förkylning börjat smyga sig på och känner mig inte alls pigg och hoppas verkligen att de inte bli något mer av det för sjuk har jag verkligen inte tid med att vara eller lust med för den delen heller.

För att vara ännu mer negativ så har usb-uttagen i datorn slutat funka. BLÄÄÄ!! Det innebär att jag inte kan lyssna på min musik då inte högtalarna inte går att koppla in, kan inte ladda min mp3 och kan inte föra över bilder från kameran till datorn så kommer vara tomt med nya bilder på ett tag. Förhoppnings vis går det att åtgärda. David gjorde sig ett gott försök men gick inte. Kan vara så att kretskortet gått sönder men går att köpa nytt, ett bra tips från kollegas son. Tack! =) Ja jag hoppas jag får ordning på det snart annars blir jag tokig! ;)

Nu blir det sömn för mig då jag är trött av förkylning och att kvällen sluta lite omtumlande men de är inget jag orkar gå in på här nu. Hoppas alla får en god natts sömn. :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?