Hattifnatt! ;)


Veckan börjar bra! =)

Igår testa jag nya solariumen inne på filmkedjan och måste säga att jag gilla dom skarpt så där kommer jag fortsätta vara. :) Tog faktiskt en sväng in där idag med och tycker redan efter två solningar att jag börjat få tillbaka bra färg som jag hade tappat när jag var sjuk förra veckan.

Idag vart det en mysig fika med Carro efter jobbet. Gu så länge sen det var vi sågs över en fika lr liknade. Kanon trevligt var det. Vi fixa även oss snygga hattar tills på lördag. Carro ska ha 25års fest på lördag och temat är roliga och knasiga hattar så nu har vi skaffat oss ett par grymt fula men roliga hattar! ;) Fick blir hyra på maskerad butiken på öster då det är svårt att hitta roliga maskerad saker här i Nyköping i vanliga butiker. Hoppas nu alla har gått in för det och även dom kommer med roliga hattar tills på lördag! =)

Efter fikan och solningen blev det en kort sväng upp till Simone. Var ju ett tag sen jag såg bruttan nu (hela två dagar sen hehe) så var tvungen att springa upp och säga hej! Vilken tur att vi ska ses när jag slutat jobba imorgon så vi får umgås lite mer. ;)



Jag och Simone.

Hoppas alla haft en toppen dag med! =)



simone

Mysa imorgon <3<3



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Carro

Låter som en mysig dag :) Nyfiken på den roliga hatten. vill se bild sen :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?