Woho!


Så var det söndag IGEN. Går ju så galet fort men go och glad är jag för det för som jag sagt tidigare så närmar vi oss ju sommaren fortare och som jag längtar. Vill ju börja använda alla mina skor jag redan inhandlat till våren och sommaren!! ;) I vilket fall var det en grymt bra helg som var. I fredags vart de stan med Simone efter jobbet. Shopping, shopping, shopping i massor. Me like! Efter det på sen em/kvällen var det lite examensfika hos Joysan. Jag fira hennes födelsedag med i efterskott med eftersom jag inte träffat henne efter hon fyllt. Mysigt att äntligen ses, var galet länge sen. Sara och lilla Stefanie var där med och alltid kul att träffa er med. =) Familjen Karlsson hade orkat sig dit även dom. Jag ger all beröm till Sandra som klara de efter att fött barn dagen innan. Så var en en dag gammal bebis där. Så söt.

I går vart de en sväng till på stan men med Karin. Skulle vara duktig och inte shoppa då eftersom jag gjorde det dagen innan.. men gick ju sådär va! Hehe men de är ju för kul att shoppa så kan inte hjälpas. ;) Hem efter det fort som satan och byta om och göra sig iordning för FEEEST!! Carro hade 25 års fest med roliga hattar som tema. Hälften av gänget hade hattar iaf, och vilka snygga hattar då. haha Fy! Men de bjuder vi på. ;) Var en riktigt rolig kväll. Jag kände inte så många på festen men var riktigt kul att att träffa lite nya goa människor.
Kvällen dracks det, kacklades och åts det på, precis som det ska vara! ;) Var närmare en 30 pers där så var fullt hus. Sen drog vi alla vidare till Tellus för att skaka lite ruuumpaa! ;) Ja det var en riktigt lyckad kväll. Tack alla goa människor för en toppen lyckad kväll och stort tack till födelsedagstjejen Carro för en kul fest!

Bakis som få lr.. nja har faktiskt mest varit seg idag och de är förvånansvärt med tanke på hur mycket man drack igår! Men har varit skönt att bara varit hemma idag efter en vecka som vart fullbokad men kul!

Hoppas ni alla haft de precis lika bra som jag?! ♥



Carro

Äntligen fick jag se hattbilden ;)



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Ana - vinn mineralögonskuggora

Hejsan! :)



Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.



Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren)



Kram



URL: http://anaaana.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?