ny dator!



I torsdags morse fick min dator för sig att inte starta, måttligt irriterande. =( Men igår så köpte jag en ny, wohoo! Man blir ju helt galet handikappad utan dator. Vadå beroende! ;) Nu kommer jag äntligen kunna blogg mer med förhoppningsvis bättre inlägg! =) 

Har just nu långhelg, skönt! Tog semester i går klämfredagen. Så blir en fyradagars helg. Kanske man kan ta och bli helt frisk då kanske.. envis förkylning detta!

Igår träffa jag sötaste Karin, alltid lika mysigt! =) Jag som inte skulle hoppa mer denna månad bröt visst detta löfte, hehe. Illa illa.. Kom hem med två fina linnen och ett armband. ;)

Ne nu ska jag greja mer med min nya dator. =)

Har ni gjort i helgen eller ska göra?



simone

=) Kul med en ny dator vännen =)



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?