inspiration

Tänkte precis gå och lägga mig när jag hamna in på styleroom.se. Tittat in där förr men aldrig tagit mig tiden att titta runt som jag gjort nu. Finns så mycket härlig inspiration där så man vill göra om allt hemma gärna nu på en gång! =)
 
Är i tankar av att göra om hemma lite. Finns mycket jag vill göra men får ta de lite eftersom och ta det som är prio först. Värsta är att de är mycket som känns prio just nu, vill göra så mycket! Men de som är prio är sånt som har ett behov att att bytas pga de är slitet osv.. =)

Man får tusen tankar och idér på styleroom och beundra verkligen alla som har ett öga för inredning. Tur att styleroom finns för oss andra. ;)


Kolla inte på omgivningen utan den otroligt finna buddhan!
Jag har en liten förälskelse i buddha som en inrednings detalj (inte som religon)!
En sån stor buddha skulle jag inte säga nej till och skulle passa mitt hem otroligt bra.
Stod nästan Fanny på den. ;)


Samma här, inte omgivningen jag titta på.
Hur cool är inte sängstommen?!
Fast den skulle vara i svart. Då hade den varit riktigt tuff!


Det riktigt rycker i renoverings/inredningsnerverna!
Jag vill nu, kan inte vänta, måste ske snarast! =)

Om nån vet bra inredningssidor så får ni mer än gärna tipsa mig! =)




XOXO, LANAH

Men oj vilken underbar säng :D



URL: http://lanahs.se


Emmelist

den där sidan e farlig :P



URL: http://emmelist.blogg.se/


Helen - skönhetsbloggen

Sv: taaack! fixar håret sjlvfaktist! inte varit hos en frisör på 9 år.. löshåre är på clips och de köper ja på internet :)



URL: http://hiilen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?