Godmorgon torsdag!

Torsdag morgon och sitter på jobbet och väntar på att de kommer något barn. Hoppas de gör de snart för börjar bli ensamt här. ;)

Måste ge mig själv kredd för hur träningen skötts bättre än jag trott av mig. Två pass varje dag denna vecka än så länge. Sex pass avklarade är inte dumt alls. :D Jag och Jutta är ju ett grymt träningspar! ;)

Helgen närmar dig med stormsteg och jag klagar inte på det alls. Inleder helgen med ev Heron eller annat mys bara han och jag. Det ser jag fram emot då de inte ofta man tar sig den tiden att göra något själva. :)

Från de ena till de andra.. Verkar som barnet som skulle komma sex inte dyker upp. Nästa kommer inte för än halv åtta idag så får nog ta och sätta mig vid datorn och jobba lite nu så jag får nått vettigt gjort..

Kram kram








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?