stresshäxan

Jag verkligen suger på att blogga just nu med har fullt upp hela tiden känns det som!
Först skola och ibland något innan. Sen efter skolan är det något varje dag. Även om de är kul saker och kanske inte så ansträngande så är jag sån som blir stressad av att aldrig vara hemma (mer än sova ibland). Är en MÅSTE människa så bygger upp en massa stress på allt jag borde göra i mitt huvud men som egentligen inte alla gånger är ett måste. OCH jag har tusen saker just nu jag borde ta tag i så det är inte bara mina egna påhittade måsten just nu som stressar upp mig.. Men jag älskar ju att umgås med mina nära och kära och vill göra det i massor, men måste kanske ge mig själv en dag lr två i veckan vare sig jag vill lr inte för att göra allt jag vill/beta av min måsten så jag inte behöver känna mig så stressad. Egentligen mer tid då jag behöver hinna plugga mer än jag gör just nu. Försöker ju ta ett körkort mitt i allt oxå. :/

Jag vill så mycket men måste börja lära mig att prioritera vad som är viktigt för stunden. Jag vet ju att mina vänner är dom bästa och mest förstående vänner som finns. Jag vet ju att dom förstår att man inte hinner allt men vill och att de inte är pga att man inte vill umgås lr inte tycke rom dom för det gör jag i MASSOR! <3

STRESS är mitt namn just nu.. Dax att ta tag i det och stressa ner lite kanske.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?