Tisdag!



Igår i skolan gjorde vi festsminkningar, riktigt kul! Vi fick fria händer förutom att vi var tvungna att använda lösögonfransar och det var första gången jag testa det och det var inte det lättaste. ;) Gjorde en på Lisa.




Idag starta jag dagen med att övningsköra på trafikskolan. Gick riktigt bra och fick köra inne i stan lite med. Läskigt men kul! =)

Efter det bar det av till skolan och en riktigt rolig dag. Idag har vi haft hudvård och färgning av bryn och ögonfransar. Riktgt skönt att bli ompysslade av varandra. :)

När jag kom hem till Nyöping igen bev det middag hos Simone. GALET god kycklinggryta med ris. Tror de va länge sen jag åt så mycket mat, mums! =) Sen helt plötsligt säger hon att hon köpt en Alla hjärtans dag present till mig. Hon kunde inte hålla sig till dess och gav mig den ikväll. Men HALLÅ hur söt får man bli, inte ska hon behöva köpa presenter till lilla mig. TACK vännen!! ♥

Fick en jätte fin top som hon sett som hon tyckte stod Fanny på och det gjorde det verkligen. =)


Tusen tack igen gumman!
Love you!

Nu blir det sängen för en tröttis!

God natt.



simone

Himla cool sminkning=) Varsegåd finaste <3 pusss



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?