Lördag


Igår vart det 30 årsfest. Var riktigt trevligt men både jag och Simone var nyktra. Det pga att jag hade haft en huvudvärk i nån dag så var toktrött och Simone skulle upp och jobba dagen efter. Vi drog hem ungefär när festen kom igång och åkte till donken och åt istället. Var trevligt att bara få sitta och prata jag och Simone då det var länge sen vi hade tid att bara sitta hon och jag just själva och prata. =)
Var väl uppe till ett lr nått innan mina ögon inte orka mer. Sovit så gott i nattt så var nog bra att jag tog det lugnt då jag var rätt slut. Idag vakna jag och huvudvärken var äntligen borta. JIPPY! :D

Ikväll blir det lite tjejer över för mat och umgänge. ;) Marijoteten av gänget ska jobba imorgon och tar det lungt. Men jag och Josse ska ta oss en sväng ut tänkte vi. Får se hur kvällen slutar men tror det kommer bli en riktigt lyckad kväll! ;) Jag och Josse ute kan inte gå fel. Hade en rätt rolig kväll i sommras bara hon och jag.. hehe :)

Förövrigt hade Tobbe ett skit kul Wii spel som jag måste testa nångång. Vart lite blyg bland allt folk där så våga inte då. hehe Var iaf ett dansspel. Man hade en kontrol i handen så skulle man dansa som dom gjorde på tv.n. Som singstar fast med dans istället. Så körde man emot varandra. Riktigt roligt såg det ut iaf. =) Vill ha wii!!!





kurdisk muslimsk tjej <3

hej <3



URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) Nu finns vinnaren av Korsringen i silverfärgad metaln på bloggen kika in om det blev du :) eller önska vinnaren grattis ^^,

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/vinnarna-av-dem-3-sista-ringarna.html#comment



URL: http://vadfanskajagheta.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?