Nytt liv, nya möjligheter!


Idag jobbade jag min sista dag på jobbet. Jätte konstig känsla och kommer nog inte riktigt fatta för än jag är i sthlm på måndag. Kanon jobbigt att åka ifrån jobbet, kommer ju sakna alla små söta barn otroligt mycket. Dagen bestod av kramar, kramar och kramar. :)

Men nu börjar nya utmaningar! Känns nästan som jag ska börja ett nytt liv och det är ju inte dumt alls det. På måndag sätter skolan igång och jag kan inte längta mer! Ska bli obeskrivligt roligt. Lite lyxigt att få en längre tid hålla på med det som bara varit en kul habby på heltid. Nästan som semester kan jag tycka. :D Tror det här kommer bli kanon, något jag behöver. Nått nytt i livet!



Nu ska det bara satsas på att bli frisk så blir allt kanon. Haft riktigt otur när det gäller att vara sjuk det senste året (verkligen aldrig varit så mycket sjuk) så förhoppningsvis kommer jag hålla mig friskare nu när jag inte ska jobba med barn längre. Så helgen spenderas på att friskna till ordentligt då jag varit hängig över en vecka. På måndag SKA jag vara frisk!

Annars.. Saknar dig mer än jag vill erkänna för mig själv.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?