Over and Out

Uppdate!

I lördags kväll kom ett gäng tjejer över till mig för lite god mat. Var bara jag och Josse som tog oss lite gott att dricka då dom andra skulle upp dagen efter för att jobba. Åt, spela buzz och skratta i mängder är en bra sammanfattning för kvällen. Men halvtaggade som jag och Josse var gav vi oss ändå ut på krogen och fasiken vad det sög där! Lite folk, skumt folk och inte hitta vi stämningen för att festa loss alls. Satt mest och prata vid baren och vid ca halv två börja vi komma igång. Bra där tjejer att göra det när dom ska stänga snart. ;) Vart iaf uppraggad av en mycket skum kille under kvällen som inte kunde flörta själv utan bad sin kompis att göra det.. humm.. Ser jag så farlig ut. Sen följde dom efter mig och Josse och försökte göra osss sällkap. Men sicken diss dom fick. Inte mycket att hänga i julgranen de där. Juste en tjej flörta/gav mig komplimanger med. Inte varje dag det hehe.



Men fasiken vad folk kan värka ur sig saker utan att tänka på att de är en liten stad och många känner varandra. Fick höra något som INTE var så snällt rent av riktigt elakt om någon där i lördags, men fasiken vad snabb jag var på svar på tal. Mest för att visa att man kanske ska tänka på vad man säger och inför vem. Man vet som sagt aldrig vilken relation folk har till varandra. Hon skämdes arslet av sig sen iaf.

Söndagen blev en riktig bakis dag, slappa på soffan hela dagen för att avsluta kvällen med pizza och film i bra sällskap.

Nu är det normal jobbvecka igen efter alla julledigheter. Full ös kör vi på med! Kort med folk på avdeningen och en mycket rolig inskolning. =) Igår hade jag min första körlektion på skolan med och vet ni vad - det gick kanon! :D Stolt över mig sjäv men har lång väg kvar. Men detta ska jag greja utan problem för det har jag bestämt! ;)

Sen på kvällen var några kollegor över och vi testa på något lite annorlunda.. Seans! Oj riktigt skumt var det men ändå spännande. Vill inte gå in så mycket på det men de som sas om mig stämde in rätt bra och hur livet såg ut för mig just nu. Skumt.. om inte lite läskigt! Vet inte vad jag ska tro.


Nu ska en trött Fanny sova..

 



vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: supergulligt av dig att svara på vart du bor :) kramis



URL: http://vadfanskajagheta.se


carro

Låter som en bra lördag med tjejmys. Ja ibland blir man trött på folk... att man ens orkar lägga sig i hur andra gör/ är/lever sitt liv!!!! Kan inte alla bara få vara som dom är?!



Häftigt med seans, har varit på liknande själv. Tyckte det var riktigt intressant och gör gärna om det.



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Joysan

Hahaha, det där är ju helt sinnes att folk inte kan ragga själva. Då kan de ju lika gärna skita i det. Har råkat ut för den nästan varje gång jag varit ute. Tråkigt! Oh. Seans! Häftigt! Har aldrig varit på en men hört mkt om det...skulle vara skoj att prova. Hoppas allt är bra med dig annars! Kram



URL: http://minipiglet.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?