Sorry!

SUGER på att uppdatera!

Dagarna fylls av skolan och när jag kommer hem så blir det äta, fixa osv sen mysa ner sig i soffan med älskling. Men ska verkligen försöka bli bättre på att blogga. =)

Är iaf slutvecka på dom första tio veckorna i skolan nästa vecka. Gått galet fort och jag är tok nervös inför proven. Det är ett teoretiskt och sen 3 dagar praktiskt med modeller. Känner at jag mest blir stressad över att jag inte fått allt gjort än pga sjukdom av modeller och borde (MÅSTE) lägga mer energi på skolan denna vecka. Gå igenom allt vi gjort och träna på det jag känner mig dålig på inför proven. Men frågan är bara när...? Söndag kommer jag iaf låsa in mig. ;)

Ska äta lite frukost nu och fixa lite för att sen ta sig ut i det fina väldret! :)



/Fanny



Amélie

helluuu :)



har startat en bloppis..kika gärna in :)

ameliesgarderob.blogspot.com



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?