Utmanad!

Här om dagen fick jag en award/utmaning av Lisa vilket går ut på att jag ska skriva 5 saker om mig och sedan skicka den vidare till 5 andra beautiful bloggers, här kommer det!

1. Jag är livrädd för spindlar och annat småkryp. Usch tvi bä åt dom!

2. Jag äger två symaskiner då jag tycker det är grymt kul att sy. Det kan vara att sy upp ny saker lr sy om gammalt till nytt och roligt. Tyvärr tar jag fram maskinen för sällen då det blir sån "procedur". Alltid drömt om att ha min egna lilla syhörna när jag får större boende.

3. Jag är grymt coca-cola beroende. :/

4. Att plugga till make up artist har alltid varit en dröm och är så galet glad att jag tagit tag i det nu. Och på kupen lärt känna spec två helt underbara tjejer! :D

5. Jag älskar skor! Har galet mångs av dom hemma och får aldrig nog. Ligger många (tyvärr) oanvända par i garderoben hemma, ja jag har en egen dubbelgarderob för bara skor. Hinner ju inte använda alla plus att jag inte kunnat ha vilka som helst när jag jobbat inom förskolan men nu ska det bli ändring på det. ;) De enda som suger att jag inte kan gå i höga klackar. Kan gå i mindre klackar men inte dom högsta tyvärr.. men men förr kunde jag inte ens gå i dom lite längre klackarna så framsteg har det blivit. ;)

Mina awards går till: Amelie  Simone  Joy  Jess&Jutta  Irene


Puss/Fanny



Amélie

åå så skoj.. hihi.. får jag ta o göra nån dag ;)



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?