Fullt upp i stugan!

Hej!

Tänkte göra ett snabbt inlägg men snabb info om senaste. ;)

Jönsköping var grymt! Skratt, god mat, vin och sol. Mina vänner skämde bort mig totalt med då dom tyckte en fattig studerande behövde det. Stort TACK till Sandra och Simone. Ni är bäst! :D




Nu är det snart bara 4 veckor kvar i skolan och som jag längtar tills jag är klar. Avslutar men en jäkla fest då det ska firas ordentligt. Så taggad på att börja jobba nu. :)

Make up store i sthlm där jag var på en klubbkväll och hjälpte till ringde mig i lördags och erbjöd mig jobb hos dom, vislingen bara extra men bra ändå. Kanon! Så ska dit på lördag och provjobba. Önska mig lycka till! ;)

Annars fullt upp med att gå klart skolan. Från och med nästa vecka kommer jag vara insnöad i skolarbeten inför slutproven så kommer va smått upptagen och tråkig men bara 4 veckor sen är jag tillbaka som vanligt mina vänner. ;)

Har lite andra spännande saker på g med som kommer ta min tid. Återkommer om det. :P





BTW är det nån som vet/har/tips på nått bra teater manus??

Ha en toppen dag!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?