onsdag



Dax att uppdatera lite.

Håller just nu på med kroppsmålningari skolan. Rriktigt kul måste jag säga. Idag var Josse med till skolan och det var temat kläder och hon fick sig en snygg korsett. ;) Imorgon ska Sandra följa med mig till skolan och då är det temat fantasi. Vad jag ska göra berättar jag efter morgondagen. ;) Tack underbara tjejer att ni ställer upp! <3

När jag kommer hem på fredag blir det att direkt hoppa in i bilen och ta sig neråt i landet och mot sommarstugan. Jag, Simone och Sandra tar oss ner och tar oss en skön helg där. Hoppas för fasiken att vädert är på vår sida nu bara! :D Sol vill vi ha så vi kan få lite färg och sen blir det göra Jönköping en dag. (Stugan ligger nämligen en mil utanför Jönsköping.) Ska bli kul och skönt att göra nått än det vanliga en helg! :)

Btw det rullar in fler småjobb till sommaren bla ett bröllop till, KUL! :D


Underbara Sandra och jag! ♥



Simone

Ja, så jag längtar ;) Ska bli super mys verkligen ;)



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?