16 oktober

Tjo!

Helgen går mot sitt slut och är nöjd med helgen som varit. Vart mysig fika i fredags hod Bob, Johanna och Emma sen gick jag och S hem och myste. Skönt med en lugn fredag. =) Lördag fanns de tid för lite plock hemma. Sen bar det av mot stigtomta för att fira kusinen som fyllde 20 är. Kvällen avslutades med fest här och sen krogen. Det var en mycket lyckad och kul kväll.

Söndag = Soffäng iaf i detta hem och de är ruggigt skönt att bara få va lite innan jobbveckan sätter fart igen. =)

Har btw ev hittat ett kökssett jag vill ha. Vårt köksbord vi har nu är så fullt och måste bytas. Hoppas de blir mitt de jag hittat och de roliga är att jag ska måla det, tycker sånt är kul. =) Kommer nog bli kanon!

Bjuder på ett litet bildregn. =)
l
l
V











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?