Härliga helg!

Jag har fått en massa gjort denna helg, så nöjd och den är inte slut än! :)
I fredags var jag äntligen hos läkaren för att kolla upp min sjukliga trötthet jag känner jämt. Inte normalt att typ somna ståendes var och varannan dag på jobbet. Hoppas på lite hjälp nu så man känner sig lite mindre trött. :)
Vart en sväng på stan sen efetr jobber med syrran, alltid kul att träffa henne en stund. Sen till Jutta och Tim och hjälpa dom måla deras underbara lägenhet dom flytta in i helgen. Fasiken så sugen man blir själv på att flytta och få göra iordning från noll. Men den tiden kommer med. :) Vat en liten spontan utgång efter det. En lugn sådan för mig.
I dag har jag varit grym på att hinna mycket. Lämnat över min lägenhet till Ida och skrivit andrahandskontrakt med henne. Sen hunnit storstäda hemma och men det tvätta alla fönster ut och invändigt. Shit vilken skilland. De va då inte gjort på ett bra tag. Nu ser man ut, jippy! ;)
Sen över till T och J igen för hjälpa till lite men uppackning av kartonger plus få in saker i hyllor och börja inreda så gått de går. Kommer bli kalas det där. :)
Har även hunnit träffa Angelica för god mat på Fika. Fika burgaren blev det, oj så gott. Minus för dålig service tyvärr men de glöms fort när man har trevligt med söta A! :D
S är borta i helgen så efter Fika gick jag faktiskt hem. Skönt att bara kunna gå ut en stund för att seda gå hem och ta de lungt. Njuter av en lugn lördag då det typ aldrig inträffar. :)
Imorgon ska jag soooova ut länge om de nu går när man verkligen vill. Sen ut till stigtomta för att fira pappa.
Ne nu vart de bara massa info om helgen. Kanske inte så kul att läsa men men. Tusen slarv i texten med tror jag med men är för trött för att gå igenom vad mina trötta fingrar gjort för fel när jag ser kors på tangentbordet. Humm.. tror sängen roppar nu. ;)
BAMSE bild på mig och Jutta ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?