Hej. :)

img_1771 (MMS)

Hej! :) Bra kväll igår iaf största delen av den. Hade sjukt kul hemma och ute största delen. Var så kul att Sandra, Sebbe och Jocke var här. :)  Idag har jag, Sanny, Sebbe, Sandra och Yvonne (svärmor) varit på Boda Borg och fasiken vad ruttna vi var. Haha Sen har de varit lugnt hemma med film och god mat. Imorgon blir de träffa Linn efter jobbet och Karin på tis. Apt på ons vilket jag förträngt till jag kom på de nu när jag fundera på hur veckan ser ut. Så tors ska jag hem och inte iväg någonstans. Blir hemma fix då! ;) Sen är helgen här igen. :) Men blir en rätt lugn helg om inte helt lugn. Har bestämt mig för att de finns annat jag måste prioritera nu.. Sånt som är viktigare.  Ne nu är de dax att lägga sig så man är pigg imorgon. Plus ny vecka är lika med träna igen. Va riktigt duktig förra veckan och tänker fortsätta så. :)  Puss Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?