lever!

Tjoho!

Fått bastning på min uppdatering av fröken S så är väl dax att ta tag i bloggen.. igen. ;)

Juste här är kitet men smink jag beställde och kan inte säga annat än att jag är nöjd! :D



Mycket penslar, pennor/eyeliners, fundation osv.. :)

Tråkigt liv man måste ha när man känne att man inte har något att berätta. Jobbar på som vanligt ju.. efter jobb blir de mest lugnt då jag varit väldigt trött en period just nu. Men palla mitt arsle till Hanna idag iaf för lite frans och brynfärgning plus lite skitsnack, de vi tjejer gör bäst. ;)

Ok nu fick jag bastning av han brevid mig i soffan.. mitt liv består just nu ju av Sons of anarchy! ;P

Föresten kan nån ge mig ett STOR FEST smäll därbak så jag kan ta tag i träning, kanske nån som vill ställa upp som personligtränare kanske, tack?! ;) Måste ta tag i de men är expert på ursäkter.



Bjuder på lördagens snyggaste bild! ;P

Kram gott folk






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?