Lördag

Bra em/kväll igår! :)
Vi drog till Sthlm och gick i Skärholmen. Både jag och Sanny hitta något var. Vart ingen stor shopping men det var inte min tanke heller. Åker ju till rutiner snart så håller i pengarna till det. :)

Kom iaf hem med en jacka. Som jag letat efter en sån jacka!! Överlycklig när jag hitta den! :) MYCKET snygg på och inte rättvis på bilden, alls!

Efter drog vi och åt lite på Heron innan vi åkte hem. Blev en film och lite gosig innan vi stupa i säng dödströtta! Så skönt med en lugn fredag bara Sanny och jag. :)

Idag vakna jag upp i fosterställning. :( Fan hatar att vara kvinna ibland. Så fick ställa in sminkningen av barn, TYVÄRR! Men gick inte när man ligger i fosterställning och knappt kan gå normalt. :( Nu börjar det bli lite bättre men inte bra än.. :/

Får se då vad kvällen bjuder på. Beror ju på om jag mår bättre och orkar.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?