Nytt!

Nu har jag svorit över min plattång i över ett halvår, den är gammal och sliten. Så nu har jag äntligen tagit mig i kragen och klickat hem en ny. Jag använder min dagligen och de innebär att den slits ju. Har alltid haft Gama och varit jätte nöjd med den och en ny sån fick det bli. Den håller i några år så är ju kanon! :)
 
 
Egentligen eller min dröm plattång är Ghd´s som är ännu bättre och MYCKET dyrare tyvärr. Håller ännu bättre och är guld. Flesta frisörer använder den pga att den är så bra. Men som sagt så mycket dyrare så fick bli en gama iaf som är 1/4 billigare så är rätt stor skillnad. Får bli en perfekt sak att önska sig i jul sen. :)
 
Klicka även hem ny flaska silkesdroppar från Lanza. Är ett måste i mitt badrumsskåp. Jätte dryg så räcker iaf ett halvår innan jag behöver köpa ny. Håret blir så mycket lenare och glansigare.Gör torktiden till 50% mindre och desutom skyddar håret mot värmeverktyg. :) Rekomenderar den starkt! :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?