Trötter

Nu börjar det smyga på sig trötthet. Börjar kännas nu att man varit ledig och nu satt igång och jobbat igen. Sängen har nog aldrig varit så skön som denna vecka och sover som aldrig förr. :)

Idag har jag hunnit klippa mig och vart grymt nöjd! :) Jag har även fått lite "lägenhetsfix" gjort. Bra torsdag. :)

Helgen är nu på ingång och rätt skönt att känna att man inte har några direkta planer. Ska bara på en välgörenhets "grej" och måla små söta barn i ansiktet på lördag dag. Klart man ställer upp för en god sak! :)

Jag tror jag satsar på tidig kväll idag. Bäst att passa på när S inte är hemma. Lr det är han ju i sitt hem men inte i mitt hem. Fast mitt hem är ju numera nästan bådas eftersom vi bor här jämt så det här är ju hans hem med. Haha krångligt. ;)

Ne låter som jag borde stupa i säng nu. ;) Slänger i mig lite jogurth och kryper ner sen.

God natt.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?