1 advent

 
Har ju hunnit med en hel del sen sist. =)
 
Vi börjar med förra helgen.
Fredagen var vi på Betner. God mat och stand-up vart ett vinnande koncept! =)
Betner rekomenderar jag verkligen. Efter några glas var vi inte skit sugna på att bara dra hem efter det så jag gick till Fika och träffa Krippa och Ida. :) Vidre att Mikes för att slå klackrna i taket. Rasmus och Sanny dök även dom upp sen. Ja M är inte mitt favvo ställe direkt men med rätt sällskap kan allt bli bra. Kul hade vi! :D
 
Vaknar upp lördag och mår skit! Jäklar vad bakis jag var och fatta inte hur jag skulle klara att sätta mig i bilen till sthlm. Men på något vänster fixa jag det och mådde hyffsat när vi kom till Lena och Jonas. Där vart det god mat och dryck med ett sällskap med blandat folk. =) Sen bar det av med taxi till Friends arena och SHM! Innan men ens kom in så vart man nykter igen och väl inne vart det omöjligt att ta sig till baren. FÖR mycket folk. Baren låg ovanför läktaren och tog man sig ens dit så hitta man inte tillbaka. Men det känns faktiskt som skit samma. Men fasiken så mycket folk!! För mycket folk och man vart bara irriterad. Många låtar var utdragna för att fylla tiden mer och vart nästan enformit. Alla i vårt sällskap var inte jätte nöjda utan hade hoppats på mer. Förstår ärligt inte riktigt hysterin över hur maffigt det var. Lr så är det så att man inte varit på nått liknande förr och där av är imponerad, vad vet jag. Bra va det men inte så som många säger enligt mig och dom vi var med. ;)
 
 
Veckan då..
Har testat bågskytte med kollegor och måste säga att det var riktigt roligt. Nytt är kul! Smidigt på rosvalla så enkelt för vem som att testa. Varför gör man inte sånt oftare. Finns ju massa olika saker man kan göra där. :)
 
Har för längt hår på två goa tjejer i veckan med. Johanna och Cissi. Cissi och jag känner varandra sen små och vi var båda på ölan varje sommar som små och det var så vi lärde känna varandra. Sen vart det ett tag man tappa kontakten och sen tack vara fb hitta vi den igen. :) Fb är bra ibland! Så kul att ses efter så många år, galet!! :D Får bli oftare hädan efter. :)
 
I fredags Var en riktig pysslar dag med julstäd och fix. Träffa även Sandra en sväng och det är alltid lika roligt! :) Prata lite jul bla och är man inte lyckans ost att få fira jul med en av sina närmasta vänner. :)  
Vart det lugnt för mig på kvällen. Sanny hade några grabbar över men jag var inte sugen alls. Så satt och knappa lite på datorn och titt som tätt kom nån in och snacka lite skit med mig. Dom är bra dom där garbbarna. :)
 
Lördagen vart lite shopping på stan. Så dålig på att gå ner på stan nu för tiden så unna mig lite nytt. :)
 
Kvällen var fest här och som vanligt TREVLIGT! :D Många skratt och tog mig en fajt med Gustav, haha! Försökte lära mig att brottas. Fasiken kul ju så kanske ska ta mig i kragen och börja träna lite brottning. ;) haha
 
 
 
Gick till C&D sen men vi var där i ca en halvtimme sen tröttna vi och gick och handla mat och gick hem istället. :) Blir så rätt ofta att vi drar tidigre. Vi är nog lite trötta på krogen och man har alltid roligast innan. ;) Vi somna gott sen med mat i magen och inte för sent.
 
De innebar att vi vakna pigga imorse. Tog oss en runda på skyltsöndagen och sen bjöd Sanny på mat på Rhodos. :)
 
Nu är vi bara slöa hemma och det är väl så en söndagskväll ska vara! =)
 
Nu vart det mycket text på en och samma gång men nu när vårt nät ÄNTLIGEN fungerar i hela lägenheten och jag kan sitta vid skrivbordet hoppas jag på bättre uppdatering. ;)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?