Bang Bang -DÖD!

FAN FAN FAN!!

Så jäkla less!! Igår kväll börja jag hosta som fan och lika så imorse. Tänkte de är lite kvälls och morgon hosta bara. Ne fel av mig, förkylningen har blivit värre igen och med en jäkla hosta! På väg till jobbet hosta jag som atten och lika så där och mådde inte alls bra. Kände rätt snart att ett samtal till läkaren var på sin plats.

Fick gå hem från jobbet igen och tog mig sedan till läkaren.

Jahopp fick domen.. Akut övre luftvägsinfektion. Då även en sjukskrivning resten av veckan. Hoppas för tummar och tår att med medicinen att de ger med sig fortare än så.
Andra veckan nu och ja jag är bitter!! Går så bra att fixa julklappar och känner ingen stress inte alls. :( Vill va på jobbet och mysa med barnen och inte va hemma!

Åhhh.. Trött jag blir.. Behöver lite uppmuntran nu kan jag säga för känner mig så ledsen över att aldrig få va bra.. :(



Anonym

ryck upp dig finns saker som är mkt värre än lite förkyld och infektion, det är en piss i havet mot allt annat man kan råka ut för. miste nästan min sambo under en operation för nån dag sen och då får man en tankeställare hur skört livet är! så du kommer bli frisk om du inte redan är på bättringsväg

Svar: Jag har varit med om MYCKET i mitt liv som är värre än en infektion så även om det bara handlar om att vara sjuk så är det fortfarande trist. Ni kanske får vara friska annars, jag är sjuk och varit sen liten allt för ofta och har både sjukdomar för resten av livet och legat inne allt för många gånger i mitt liv.. Förstår din tanke och är jätte tråkigt det du varit med om men tyvärr vet du inte mitt bagage och min syn.
Live your life!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?