Ny vecka

 
Ny vecka som tyvärr inte starta på topp. Vakna upp i morse mosig, förkyld och hängning Försökte verkligen gå upp och göra mig iordning i hopp om att de skulle känns bättre men icke. Legat i soffan hela dagen och mår inte alls bra. BLÄ vad jag inte har tid eller råd med detta. :( Missa dessutom julbord ikväll med mina kollegor, suger! Biter JA!
 
Helgen har iaf varit bra. Vart en lugn kväll hemma i fredags, skönt och välbehövligt. Var så sjukt trött så det var galet och kanske inte ör så konstigt när jag sjuknat nu att de antagligen var något på g. Vakna upp lördag med värdens huvudvärk men efter några alvedon löste det sig. Vart en spontan tripp på stan med Tess och sen om fina Sandra över för lite fix och fördrink innan det bar av för fest. Med Sandra har man alltid trevligt och lika så denna kväll. :) Hade trevligt och vi gick ut där jag och Tess röjde dansgolvet. :)
 
 
Söndagen vart en lång sovmorgon, sen frukost och sen soffhäng. Precis som en söndag får vara.
 
Apropå sjuk, det svider i träningsnerverna med! När man äntligen är på g så ska detta komma ivägen. Vill bara till gymmet, svettas och känns hur kroppen får röra på sig. Men icke den orken får vänta. Hoppas motivationen håller i sig bara!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?