Sjukstuga än!

 
Här är det tyvärr inte bättre än. SUGER att vara sjuk! Samtidigt som det inte finns någon ork till något så kryper det i kroppen. Förkyld som ett as, ont i kroppen och feber som kommer och går.. :( Hoppas på att vakna imorgon och må bättre.. snääääälla!!
 
Händer ju då inte allt för mycket när man bara är hemma. Missat på både julbord med jobbet, fick ställa in Halv åtta och missar Glöggkväll med jobbet på fredag (om jag inte får nån vändning i detta). Blä vad trist det är. =(
 
Nog med klagande och "tycker synd om mig själv"..
 
Tänkte att nu när jag bara är hemma så kan jag lägga upp lite tips på Julklappar såhär inför jul. Fantasin kan brista lite när man har många att köpa till.
Alltså lägger upp tips till er inte vad jag önskar mig. :)
 
 
En annan börjar själv bli stressad av julklappshandlingen. Blir ta tag i det BIGTIME nästa vecka.
 
Sov så gott nu så ska jag krypa ner med en film.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?