Lite skit och lite ros!

F A N..

att det ska vara så svårt att hitta en lägenhet åt underbara Ida och blir väl ännu svårare när men behöver en snabbt! :/ Kreverar snart.. fasiken vill ju flytta nu! Inte pga av osämja utan pga att jag vill börja mitt liv igen!

Ge mig för fasiken en stor lyckospark så nått händer!



Tur att i allt det där att solen titta fram idag och gjorde mig tok glad. Gav mig energi som jag behövde. :) Nu ska jag snart hoppa in i solariumet och få lite mer sol. Om inte annat känna mig fräschare för imorgon taggas det för personalfest med cocktail tema. Startar med en fördrink här med Ida sen bär vi av dit och planen blir att om festen tar slut tidigt så fortsätter vi kvällen ute! Äntligen Ida, hur länge har vi pratat om det! ;) För övrigt tjejen som gör mina dagar på jobbet sjut bra! :)

Juste har ju lr ska bli bjuden på en grym sthlmshelg inom kort.. spännande! ;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?