Spontan!



Har varit hemme i två dagar från jobbet igen.. sjuk. Hade feber natten till igår och va hängig igår men idag har de varit bättre trotts väldigt förkyld fortfarande. Tur att de iaf var en snabb svacka. :) Imorgon blir det jobb igen.

I min rastlöshet fixa jag lite saker (dålig på att ligga hemma och va sjuk) och sprang bla in och sa Hej till en vän som satt och tatuera sig. Jag har ju funderat länge på att göra en ny och vi kom in på de där och tatueraren gjorde en för att visa (hade ju en bestämt) oc fasiken vad snyggt. Kul och spontant så ligger jag under nålen imorgon em. Wohoo grymt! ;) Ne men är en tatuering som har en betydelse för mig och som jag velat göra länge så slog slag i saken. Så fort de börjar bli vår är det ju sjuka köer då alla vill göra inför sommaren. Så vi kör imorgon. Måste ju va lite spontan här i livet. ;)



Imorgon ska även jag och Maria ses för att fixa lite inför tjejkvällen på lördag som för övrigt ska bli sjukt kul. :D Blir en mysig fika med med underbara Maria. :)

Apropå tjejkvällen så är vi ett gäng ca 10 tjejer som ska ha en rolig kväll tillsammans med massa gott att tugga på, spel/lekar, viiiiin och mycket dans ch skratt! Kommer bli så bra tror jag. Bra styrt av mig och Maria! ;)

Måste tacka Jutta som är så underbar och kom hit och hjälpte mig med håret ikväll, så kul att ses lite på tu man hand med. =) Kommer fortsätta hårfixet på lördag med, guld! Sen ska syrran va go och slinga mig på fredag. Japp känner mig taggad för lördagen! ;)

Råka unna mig lite nytt idag med.. HM är bra, billigt och bra! ;)







Anonym

Snygga underkläder!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?