Ny vecka nya möjligheter



Måndagen är här och känns faktiskt rätt ok efter en grym helg! :)

Fredagen tog jag mig bara egentid och de var så otroligt skönt! Det behöver alla ibland. :)
Sen kom lördagen.. Underbara Jutta satte i nytt hår på mig och vart riktigt bra, tack babe! ♥ Så nu har jag långt fint hår igen, måste bara klippas in snarast helst typ nu så är jag tok nöjd! :)
Sen när vi va klara vart det rusning i att göra sig iordning för en grym tjejkväll och det blev evrkligen en GRYM sådan. Alla var på toppen humör och röjde verkligen både hemma och ute på dansgolvet! Tack tjejer för en kväll man sent glömmer! :)




Efter en grym kväll och efterfest vakna jag och Jutta upp söndagmorgon bakis. Kunde man trott något annat efter tok för mycket gratis sprit. ;) Jag trippar hem och ja tokdäckar i soffan och där tillbringa jag nästan hela söndagen. Skönt! hehe

Vart en liten tripp ut i luften då jag och syrran hämta en soffa till mig.
Tack Sis för hjälpen, uppskattar det enormt. ♥
Mycket nytt som ska köpas nu och de lika med mycket pengar så att få tag på denna va guld värt. Duger gott och väl till mig! :)



Nu ska jag greja lite då det är en tok röra här bland mina saker så måste ta tag i det. :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?