Lördag.. dag 1



Lördag och jag sitter själv i en lägenhet.. konstig känsla att vara själv. Igår var en tung dag men många känslor, kändes som hela min värld rasa.. idag känns de bättre. Måste gilla läget och försöka göra de bästa av det för annars går det inte. Jag ska vara stark, jag ska fixa detta!

Igår kväll flydde jag fältet en sväng över till tjejerna och Tre kronor maraton. Tack ni för trevlig kväll även om jag inte va med så länge. :)

Tog Ebay oskulden idag måste jag u berätta, måste ju roa mig med något. ;) Herre gud vad man kan hitta saker och det är ju galet med smink i bra priser. Gaah farligt! Klicka hem en liten palett men tuffa cream skuggor för att börja med och få testa hur det funkar. Spännande och se när det kommer och hur det är i kvaliten. :)

Ikväll måste jag göra nått men alla är på gästabudsbollen och har lagfester och resten är bokade på annat. Typiskt att just ikväll var en sån kväll.. brukar alldrig vara så annars. :(
MÅSTE göra nått för kommer bli tokig annars. :/







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?