Stark!

Mina vänner gör mig stark!


Måste bara berätta hur jag, Maria, Peppe, Johanna och Jenny har blivit ett storslaget team i frossa och mer kommer det bli fyllda med gamla svenska serier. Ja just nu plöjer vi Tre kronor. Så dåligt så det är bra. ;) Jenny kläckte även idén att vi måste köra "Halv åta hos mig" med då vi rullar varin dag typ enn gång i veckan och mar har en viss summa att handla för och sen är det bara att impa på varandra! Oj hur fasiken ska detta gå, jag laga mat för andra under press vete sjuton men det är väl bara att köra! haha


____________________________________

Jag måste bara hylla ALLA tok bra vänner jag har, ojoj säger jag bara hur underbara kan man va egentligen! TACK för att ni finns. ♥





Sandra

Det vet du vi finns alltid här <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?