fix

Torsdag är här och idag trotts ond hals har jag storstädat och tvättat som en galning hela dagen. Duktig Fanny! :) Har haft Ida på snabbvisit och sen Sara K på en liten visit. Lite skit snack och hon tog även lite kläder av mig. :)
 
Nu ska jaga bara dö en stund innan Ida och jag ska dra och hämta lite mat och sen mysa ner oss i soffan ikväll med några bra filmer. Blir en bra plan känner jag. :)
 
 
S är i Belgien på Tomorrowland. Åkte igår, anlände idag och kommer hem igen på måndag. Fasiken vad kul han/dom kommer ha! Detta unnar jag han verkligen! :) Förstå att dra på något så stort med en bra polare, ja fasiken så kul dom kommer ha. :) ♥
 
Eftersom han drog igår passa jag på igår kväll att ta mig en kväll själv. Det behöver man ibland. Kolla på nån bra film, bläddra i en bra tidning och äta lite ost & kex. Perfekt!
 
Juste Jag, Simone och Therese var på Jogersö Loppis i tisdags. Mycket folk men roligt. :) Fick en hel del sålt med men har massa kvar så kom och rota i mina klädpåsar, tack! haha
 
 
Pusstema på bilder idag lr nått.. ;)
 
Ne dö va det.. Puss! ;)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?